Andra svängen på touren

Kvällens golfrunda var jävligt mycket bättre än förra gången. Alla var topp och svarade för bra resultat.
        C-J saknades på grund av tjänsteresa till fiskarnas huvudstad, Åland - men istället gjorde Studenten debut på touren, och trots ringrostighet visade han upp ett icke-ringrostigt spel - jumboplatsen till trots.
        Själv gjorde jag rundan på 15 slag mindre än förra gången. Nästa gång ska jag slå den där jävla Jag-älskar-mig-själv-mannen. Han stod annars för det roligaste inslaget under kvällens runda, då han på sista hålet lyckades slå bort en boll som egentligen var rak och fin, det vill säga: inte så svår att hitta. Men borta var bollen - och självklart anklagade han oss andra för att ha snott bollen.
        Tack vare att han fick "droppa" den bollen så förlorade han med ett slag mot Bläckfisken, som knep andraplatsen bakom den pånytt fenomenale Vampyren. Den gossen kan verkligen slå långt och rakt.
        Golf är kul just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0