Ingenting

Jag fick besök av en gammal vän sent igår kväll.
      Det var ett tag sedan jag såg honom sist, och även fast jag inte direkt har saknat honom så kändes det bra att prata igen.
      Vampyren menar att det är en dålig person att prata med - och trots att jag har fått ut mycket ur våra samtal tidigare så verkar det som att Vampyren har rätt. Vi satt länge och pratade igår, min gamla vän och jag, men ingenting hände. Hans ord träffade inte mig längre, och det fanns ingenting mer att säga som inte redan har sagts.

      Men vi skiljdes ändå åt som vänner.


Kommentarer
Postat av: P

man får bara prata med "JD" i veckosluten! annars, som du vet, så har ju en riddare stora öron och läppar med givande svar..

2008-07-30 @ 13:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0