Ålandskryssning del 3

"Det finns inga saggiga brudar! Bara de som käkar på McDonalds...", sa en snubbe till mig på herrtoaletten - och just där och då tyckte jag att det var det bästa som någonsin sagts.
       Med de orden var the bar officially open - och det blev också en fantastisk kväll. Vi dansade, skrattade, jagade och njöt kvällen igenom. Måste också tillägga att Simon "The Tank" Söderholm är en av de bästa att ha med sig om man ska jaga. Karln är briljant, i all sin enkelhet. Jag beundrade och noterade.
       Kvällen slutade inte förräns klockan fyra på morgonen - efter en efterpärla med bland andra Mischa Barton, BWO-sångaren Martin Rolinski och Kryckan.
       Idag kändes det att det var en dag igår - men helhetsintrycket efter min första Ålandsresa är: I could do it again.

                 


När jag kom hem bänkade jag mig framför tennisen. Vilken jävla match! Bra tennis är alltid roligt att titta på.
      Så jävla underbart att Nadal fick vinna. Inte för att jag har någonting emot Federer, tvärtom, det är en stor idrottsman - men dels har han vunnit fem år i rad, Nadal hade hade aldrig vunnit - och dels så är Björn Borgs rekord (som han delar med Federer) fortfarande kvar i historieböckerna.
       Det är en fet merit, och den ska inte någon jävla alp-nisse komma och själa bara sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0