Välkomna

Ny träningsmatch står på glänt, då Skogstorp gästar Runevallen ikväll klockan sju.
     Bergdahl på topp tillsammans med El Decko. Kan bli intressant. Själv hoppas jag på en bättre, personlig, insats än förra matchen mot Viljan. Focus, man. Focus!

     Disciplinerad som jag är så har jag hållit mig inne idag, i skydd från solen. Synd bara att det är 30 grader ute. Det skulle inte vara helt fel att ligga på T-bryggan och ömsom lapa sol, ömsom ta ett dopp i det...bruna. Speciellt inte nu när det vankas sämre väder runt hörnet. Får hoppas på en fin dag imorgon istället.

B-laget, förstärkt med ett antal A-lagsspelare, seriematchade igår mot Arboga Södra.
      En chansfattig match till trots så kunde vi ändå tillslut gå segrande ur striden efter att Pakanen Sr gjort kvällens enda mål. Lilla jag fick sitta på läktaren och titta på, då lilla jag var avstängd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0