Vi har en vänskap som många drömmer om

En annan grej från Videokväll med Luuk.
     Fredrik fick frågan när han och Filip bråkade senast. Han svarar: "Vi bråkar aldrig." Luuk tittade då förvånat på honom och utbrast: "Det är inte bra."
     Fredrik svarade då att han ofta tittar på tv-serien Simma lugnt, Larry, där huvudrollsinnehavaren Larry David konstant bråkar med sina vänner. Han kan möta vännen och skådespelaren Ted Danson på gatan och de två står sedan och råskäller på varandra en stund innan de skiljs åt. Nästa dag när de träffas är allt sedan som vanligt och de två är vänner.
     Fredrik sa: "Jag skulle verkligen önska att Filip och jag hade ett sådant förhållande. Att vi kan bli asförbannade på varandra - och sedan är allt som vanligt igen."

Jag ville bara berätta det - apropå mitt och Jag-älskar-mig-själv-mannens förhållande till varandra.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0