Bring it - fuckheads

Jag blev lite förbryllad när jag slog upp gårdagens Bärsingen. Den var nämligen fullproppad av nya och nygamla skribenter.
      Maria Gustavsson verkar ha en fast plats nu, med bild, nummer och mailadress och allt. John Eneroth verkar också ha en fast plats, efter att ha sommarvikarierat på tidningen några år. Sedan har min gamla "fiende" Fanny Gunnarsson kommit tillbaka - med nummer, bild och mailadress.
      Men det som gjorde mig mest förvånad var att allas våran Karl David Englund nu börjat skriva i tidningen. Ja, med hela kittet med bild, nummer och mailadress.
      Jag vet inte hur jag ska tolka detta. Är det en generationsväxling? Är det sommarskribenter?
      Är det krig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0