Brun och hungrig

Hej mina små kycklingar. Mamma är här igen,

Idag var jag på rehab uppe i sommarstugan i Västanhed. Sol och bad. Nice.
     For sedan direkt till Munktorp för att bevaka damfotboll. Inte nice. Riktigt o-nice faktiskt. Härmed förklarar jag damfotbollen död för Jonatan Björklund. Ni får bli arga, ni får bli ledsna, ni får bli besvikna. Men nu har jag fått nog. det går itne längre.
     Annars var det trevligt hos Tord igår kväll. Fotboll och en kall är aldrig fel, förstår ni. Jag hade kunnat slippa den hemska hemåtfärden, och jag hade kunnat slippa hinken med vattnet som lillebror hällde över mig hemma, och jag hade även kunnat slippa blodblåsorna på handflatorna. Men resten var trevligt. Kameran hittades på gräsmattan bredvid ishallen, by the way.
     Imorgon är det måndag. Heja.

PS. Det är självklart Led Zeppelins låt Kashmir som du tänker på Tord.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0