Dagen som försvann

Jag hade så mycket jag skulle göra idag. Allting var tajmat och klart in i minsta detalj. Lysande, liksom.
     Jag kom hem halv två, och för mig är det att ha hela dagen framför sig. Då gjorde jag misstaget. Jag bestämde mig för att ta en halvtimmes powernap. Det gör jag ofta och det brukar alltid ge ett bra resultat. Jag somnade - och vaknade halv sex. Hej då dagen.
     Men det ordnar sig nog ändå. Jag är expert på att skjuta saker framför mig - att göra saker "imorgon". Därför ska jag göra dagens inplanerade saker imorgon.
     Det blir istället fussball hemma hos Jag-älskar-att-äta-1-kg-lasagne-mannen. Kan bli guld det med, med rätt ingredienser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0