De regelbundna klicken

Jag har rutiner minsann.
     Varje "första" internetbesök på dagen ser likadant ut. Jag har en noga vald skara som jag alltid plöjer igenom rutinmässigt.
     Den ser ut så här, utan inbördes ordning:

* KBK's hemsida (Startsida)
* aftonbladet.se
* Kaggens sida
* Vampyrens sida
* 1000apor.se
* tony anderssons sida
* hotmail.com
* E1's sida
* Bläckfiskens sida
* Min egen sida
* magazin24.se


och just nu även:
* emdromelvan.aftonbladet.se

och väldigt ofta också:
* youtube.com
* google.com

Kommentarer
Postat av: Emma

Känner mig hedrad och kan meddela att du ligger på klick 3 i turordningen av bloggar. Ibland tillochmed 2. ;)

2008-06-16 @ 18:06:25
URL: http://m0e.blogg.se/
Postat av: jone

cheers...

2008-06-16 @ 22:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0