Game on

Snart smäller det igen.
     Hemmamatch väntar mot Surahammar, 19.00 på Runevallen, och det kan bli en knallhård uppgörelse. Eller så kan det bli något helt annat. Jag vet fan inte. Men jag kan återkomma när jag vet mer, det kan jag göra.
    
Halsen?
     Sådär. Något bättre - något likadant. Tords tips om att käka en rå lök var i alla fall inte bra. Riktigt jävla dåligt tips, faktiskt. Det blev bara oroligt.
     ...och att gurgla med saltvatten har jag också prövat - utan resultat. Det var bara äckligt.
     Får nog ta och svälja en handgranat, trots allt.

Kommentarer
Postat av: S

Glass har jag ju sagt, det enda rätta!

2008-06-04 @ 16:57:58
URL: http://aboutalittleboy.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag brukar bota mitt halsonda med att dricka mängder av varm choklad, det tar inte bort det för alltid men det lindrar bra på mornarna.

2008-06-04 @ 22:00:52
URL: http://imica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0