Hängmatta

Aaaaaaaah...
    Första dagen på min obestämt långa semester. Vad passar inte bättre då än att ta en rejäääl sovmorgon. Det känns som att det var ett tag sedan sist.
    Slår upp tidningen, bläddrar fram till min "grej" från i fredags, ser bra ut - sånär som på två saker.
    Idioten som har redigerat i helgen har använt samma bild två gånger, fast en större och en mindre variant. Sillén kommer inte att bli glad. Han brukar gå helt bananas när någon misshandlar hans små bebisar. Sedan saknas det även en viktig ingrediens. Min lilla intervju med Sten Nilsson. Motha uckas. Jag kräver en förklaring.

Annars var det en hyfsad EM-final. Det som glädjer mig mest är att jag tippade rätt slutsegrare från första början. Viva España!

Hoppas att alla har det bra på jobbet idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0