Jobb, Coca Cola, fotboll och Brad Pitt

Idag var det jobbar-dag. Tre stycken storys blev det. Södras match i helgen, Munktorps-damernas match i helgen, och sen den numera regelbundna - motorartikeln.
      Den här gången var det racingföraren Frederick Bylund (japp, han stavar så) som fick smaka på Rally-Jones sylvassa utfrågningar.
      Vete fan om jag inte börjar få en viss förkärlek för det här med att skriva om bilar och brum brum. Det blir lite mer utmaning. Lite mer skitigt, sådär.

...annars var dagens behållning Mats Olsson. Det är det varje dag nu under EM, men i synnerhet är det hans söndagskrönikor som gäller.

...och.
       Turkiet-Tjeckien blev en väldigt underhållande match tillslut.

...för övrigt så är jag grymt nöjd med hur jag ser ut just nu. Jag älskar mig själv för närvarande. Fan vad jag är snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0