Onsdagstugg

Det är öppning. Klockan är snart sju. Dags för lite onsdagstugg.
     Idag blir det till att sjunga "koack ack ack ack ka" och dansa runt midsommarstången med barnen - innan jag åker iväg på sommarlunch med Bärsingen. Mina förhoppningar rör sig kring Hots-korv, men den saken får vi verkligen se hur det blir med.

     På Morgonpasset spelar de Everything is everything med Phoenix. Har aldrig gillat den typen av fransk dans-pop - men jag tror att Kaggen var rätt så förtjust i just den låten för några år sedan, efter att de spelat hos Sen kväll med Luuk.

     Bra rubriker i tidningen - om än lite förskönade.


Annars tycker jag att man ska ge Guldbollen till Daniel "Kung Sidleds" Andersson. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0