Puh...

En jobbig men hedersam förlust.
    B-laget åkte till Köping idag för att där ta sig an ett KFF som ställde upp med halva A-laget. Hela försvarslinjen, plus ett par tre stycken till var A-lagsspelare - och med det i åtanke gjorde vi ändå en godkänd insats.
    4-1 slutade matchen, och helt opartiskt kan jag säga att det var fyra riktiga skitmål som vi släppte in. Väldigt billigt och enkelt. Samtidigt anföll vi nästintill lika mycket som KFF - utan att såklart få in bolljäveln. No strikers - no goal.
    En pissig match av Jonatan Björklund, men det har blivit många matcher nu på sistone. 75 min i måndags, 20 min i onsdags, 90 minuter i fredags och 90 minuter igår.
    ...och folk säger att jag är ung.
    Match imorgon igen - fast med A-laget. Alltså bänken. Seriefinal mot Hallstahammar. Kan bli kul. Kan bli spännande. Kan bli fruktansvärt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0