Tömd pung

Grattis lillebror!!!
     Fast 19 år är 10 år för mycket. När slutade du att leka med gubbar?
     Tiden går fortare än vad jag vill hänga med på.

Annars är jag 4000 kr fattigare nu - efter ett besök på Vingåkers factory oulet med Vampyren och Bläckfisken.
     Det blev ett par Tiger-boots, en Tiger-trenchcoat, två par Frank Dandy badbyxor och två par kalsonger. Plus presenter till lillebror.
     Jag-älskar-husvagnssemester-mannen är på Öland with the family. Över helgen. Det kan han gott vara. Jag är fortfarande pissed off på honom sedan i onsdags.

Nåja, ikväll blir det E-tuna med resten av Riddarna.
     Vi ska crascha en inflyttningsfest på Södern - där E1 och Idah0e står som värdar.
     Kan bli kul - kan bli katastrof. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0