Kanon & kalkon

Danne G till AIK. Otippat - både för att det är tidigt och för att han är Djurgårdare. Välförtjänt vet jag inte, eftersom jag inte sett honom spela sedan han lämnade KBK. Men alla skriverier kan ju inte ha varit för inte.
      Jag känner glädje och stolthet - men enbart för KBK. När det gäller Daniel Gustavsson så har han väldigt mycket att bevisa vid sidan om planen för att han ska förtjäna min respekt.
      Det handlar inte om avundsjuka, tro mig. Det handlar om ödmjukhet och medmänsklighet.

I Bärsingen gick det att läsa: "Så tjänar (inte) KBK på övergången".
     FJK-Edman hävdade att vi gick miste om väldigt mycket pengar då vi inte gick med på VSK's erbjudande om procent vid vidareförsäljning. Att vi gjort ett misstag.
     Vad den där nollan inte vet är att det är precis tvärtom.
     Jag orkar snart inte med den där skiten längre. 

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0