Gaah och aaaaah (ett positivt aaaaah)

Ge mig en bazooka!!!
     ...eller åtminstone ett hagelgevär. Jag ska inte döda - bara varna. Varna alla jävla kråkor och skator inom en mils avstånd att ge fan i vårat körsbärsträd. Eller va fan, hugg in - men ni ska jävlar i mig inte väsnas. Varken på natten eller på dagen - då vanligt folk försöker att sova. Händer det igen så blir det grillad, kokt och stekt fågel hemma hos familjen Björklund en lång tid framöver.

Fan.

Nu ska jag mingla. Med mina workmates. Skillinge nästa.
       Kanske att jag börjar gråta inom en timme - men det kan lika gärna bli så att vi river stället. Hur som helst så ska jag njuta av min fantastiska pastasallad som jag nyss knåpat ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0