Hej då, hjärtat...

Oh boy, imorgon är det slut. Sista dagen med gänget.
     Det började redan igår, då jag tog farväl av Åhnberg. Idag fortsatte det, och det kom att bli än jobbigare.
     Denna gång var jag tvungen att ta avsked av flera barn - men det som kändes allra mest var när jag tvingades säga "hej då" till Boppe. Denna fantastiskt underbara lilla tös. Hon är ledig imorgon, vilket gjorde det här till sista dagen.
     Jag har aldrig kännt sådana faderskänslor som inför henne. Det som var jobbigast var att hon grät. Jag har burit på henne hela dagen och hon har knappt vikit en tum från min sida. När det sedan var dags att säga hej då så vägrade hon släppa taget. Jag fick ta hjälp av de andra fröknarna - och det var hjärtskärande. Jag kunde inte ens vända mig om, och väl inne i bilen började ögonen vattnas.
     Det känns som att morgondagen kommer att bli tuff.

Kommentarer
Postat av: S

Good luck brohim

2008-06-27 @ 07:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0