Margareta håller än

Precis som förra året så blev allsången på Kungsörstorp en succé. Närmare 1000 pers hade hittat dit, vilket är fler än förra året.
     Sten & Stanley visade att de är proffs när det gäller underhållning för småstugeborna - och trivselfaktorn var både hög och påtaglig.
     Förra året gästade Ola - denna gång var det Niclas Wahlgren. Inte samma star quality, men fortfarande väldigt hög nivå. 
     Jag kan också säga att Sten Nilsson är bra mycket trevligare att prata med än Lotta Engberg - som var en riktig bitch. Visst, jag kanske fick skylla mig själv då jag förra året intervjuade Ola före henne - men va fan, kärringen var ju inte där då jag ville prata med henne. Ola var soft och trevlig - men Sten han var...mysig.

I övrigt så var det här en kväll då det var fruktansvärt jobbigt att vara "duktig".
      Ibland är livet verkligen besynnerligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0