#16 is back in the game

Idag var dagen då jag äntligen gjorde säsongsdebut i matchsammanhang.
     Fick en halvlek mot Skogstorp, som vi vann mot  med 4-2.
     Otroligt skönt att vara tillbaka, men - dessvärre var min insats kata-fucking-strof. Visst, har inte spelat match på länge - och visst, jag var iskall när jag hoppade in efter en halvlek på bänken i den isande vinden. Men jag måste ändå kunna prestera fan så mycket bättre än det jag gjorde. Jag hatar att vara dålig...
     Så - glad men missnöjd.

*   *   *   *   *

Annars så begav sig Riddarna iväg på nya äventyr i natt.
    Men lilla Jonatan stannade snällt hemma. Hjärnan sa "hell yeah" - men konditionen i dagens match sa "oh fuck me". Så därför kände jag inte för en dubbel denna helg.
    Det kommer ju som bekant en påskafton imorgon - och det är ju sedan tidigare bestämt att det ska bli en dimmig sådan.
    Därför spar jag mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0