21:24

Det var Jonatan Björklund för hela slanten idag på sportavdelningen i tidningen - sånär som på en Sandsjö-krönika.
     Ändå känner jag en viss tomhet.
     Jag skriver inte bra.

Jag har tappat flytet i skrivandet och får kämpa som en dåre för att få fram ord som passar ihop.
     Ibland glimtar jag till - någon formulering, eller så - men överlag har jag det tungt.
     Det är färgerna som spökar. Eller bristen på färger, rättare sagt.

Det känns lite sådär halvt värdelöst.
    Skrivandet har utvecklats till en stor del av mitt liv. En del som jag skulle må dåligt av att vara utan.

*   *   *

I samma stund som Mats Olsson skrev en krönika ifrån Skellefteå - HV 71 så blev hockey-slutspelet intressant.

                                                                 *   *   *

Nu smäller det!!!!
     Världens bästa duo är tillbaka. Missa inte när Filip & Fredrik erövrar världens skönaste land - USA - ännu en gång.
     Mycket väl godkänd kvalitetsunderhållning utlovas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0