Aaaaaaaaaaaaand done.

Åh fy fan...
    Jag har sagt det förr och jag säger det igen:
    Jag är tömd.

Tio artiklar på en dag! Nytt personligt rekord, så klart.
    Visst, några väldigt mindre, men också en del big ones.
    Känns på ett sätt väldigt bortkastat, för det har varit en underbar dag. Ute, alltså. Men inte fick jag se någonting av det. Nej, nej... Istället har man suttit framför en datorskärm hela jävla dagen, plus att jag missade att kolla på våran bortamatch mot Eker idag.
    1-0-förlust, by the way. Jävligt orättvist vad jag har hört. Matchens sista spark - i baken. Fy fan.

Aja, får se hur mycket som kommer med i tidningen imorgon. Kan bli en del på tisdag också, känns det som. 

PS. Schlager-tipset var inte helt tokigt, och jag är grymt nöjd över att jag inte fick rätt. Känns bra med "Hero".
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0