En stor jävla höjdare

Oj, oj, oj...
    Fy fan vad jag kommer att njuta de här kommande veckorna som 100 höjdare visas. Första programmet var fantastiskt - och man vill ju bara dit. Dit till världens skönaste land. Till USA.
    Filip & Fredriks vistelse i Fort Lauderdale i Florida gav mig några tillbakablickar. Jag var nämligen själv där för två år sedan.

    ...och Everglades, det passerade vi under en timmes bildfärd. Jag överdriver inte när jag säger att det säkert låg ett par hundra alligatorer längs flodkanten. Mäktigt.
    Hur som haver. Programmet gav mig en spark i arslet. Jag ska till USA - och just nu ser det mer rimligt ut än det någonsin har gjort. Pengarna rullar in som de ska, samtidigt som det sedan tidigare redan finns pengar att ta av. Dollarkursen är låg för tillfället - och till hösten är schemat förhållandevis blankt.
    Framtiden får utvisa vad som händer.

Drive-through liquor store.
   Jo jag tackar.

Men va fan var det för gula byxor som Filip hade?
   Inte okej.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi såg knappt EN alligator när vi var i Everglades. USA är alltid grymt, jag ska dit! :)

2008-03-18 @ 11:46:21
URL: http://m0e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0