En tutte i ögat

Jomen jag fick ju "vara med" och fira S igår.
     Som alltid - ett nöje att samla ihop Riddarna.

Jobbade först med pingis i Köping, och när den var slut vid kvart i nio så åkte jag på 25 minuter till E-tuna.
     Hyfsat bra gjort.
     Eftersom att tjejerna förlorade semifinalen igår så löser det sig idag. Om de vunnit så hade det blivit en tredje avgörande match idag - och det hade då tok-krockat med KIBF-damernas innebandykval i Köping som jag ska bevaka.
     Tur i oturen, får man väl fräckt konstatera.

Idag blir det, som sagt, ett fortsatt arbetande - precis som imorgon, vilket gör att söndagen blir ett enda jävla race mot deadline klockan tio på kvällen.
     Men nu ska jag tvätta bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0