För en kort, kort sekund...

Jag låtsas att jag sitter på en brygga i vårsolen. Benen dinglar rofyllt.
     Kanske att några båtar skymtar i den närliggande horisonten.
     Jag tänker på att det snart är helg. En lång helg. Jag tänker att det kan bli en fantastiskt bra helg. En helg att minnas.
     Eller också blir det en sådan helg där man bara "är". Där vi bara "är".
     Just de helgerna brukar alltid göra mig till världens lyckligaste.
     Ja, så blir det nog.

Solen har gått i moln, men det är fortfarande varmt.
     Jag låtsas att jag lägger mig på marken för att titta på himmelriket.
     Kanske dags att dansa med barnen?

Kommentarer
Postat av: C

För en lång, lång tid....

2008-03-20 @ 14:40:26
Postat av: Emma

Ja, om man hade ett helt gäng och boka upp sig med :)

2008-03-20 @ 16:48:54
URL: http://m0e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0