Gott och blandat

Det var Emma & Johanna. Det var en Bläckfisk och en Vampyr. Det var en orange-skäggig man. Det var jag. Det var en Gay. Det var ett jävla rötägg. Det var en Snäll-Jenny. Det var Andersson.

Ja, det var fullt hus hos Bläckfisken igår. Lite kul, lite dimmigt, lite IQ-befriat, lite sång.
     Trodde förresten att jag hade betalat för mina gamla synders skull - men tydligen inte... Antar att jag fick smaka på min egen medicin.
     Men säg till när det är grönt ljus, för innan dess tänker jag hålla mig borta ifrån dig.

"Du skriver ju typ var tredje dag."
    Va?
    Antingen är du inte läskunnig, eller så följer du inte den här sidan så noggrant.
    En synnerligen omotiverad och korkad kommentar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men kära Jone, när jag är full, då kan jag inte räkna, så enkelt är det, =)

2008-03-08 @ 12:46:21
URL: http://imica.blogg.se
Postat av: Emma

Tack för gårdagen ;)

2008-03-08 @ 15:11:04
URL: http://m0e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0