Otur i turen

Förutsättningarna är de bästa. Det känns som att det kan bli världens bästa kväll.
     So, what to do?
     Jo, jobba?!
     Jobba, jobba, jobba - hela helgen lång. Det började med ett gig, och växte sedan till en halv tidning. Typ... Kul att få mycket jobb, så klart. Men tajmingen är den sämsta.

Jag är på många sätt ett jävla arsel, S. Förlåt för att jag inte kan vara med ikväll, när det är din dag och allt.
     Jag kommer säkert att dyka upp, men jag kommer inte att kunna "vara med".

Kommentarer
Postat av: Morgan

Vem bryr sig. Inte första gången...

2008-03-14 @ 17:28:18
Postat av: jone

...som det är simons dag, eller?

nej, men det är bara en gång om året, din dumma jävla gorilla...

2008-03-14 @ 17:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0