Rund mage & fet film

En ledig vardagskväll för en gång skull.
    Efter att ha kört fotboll måndag-torsdag sedan årsskiftet så har vi nu fått Tuesdays off.

    Så vad göra?

    Blev så att jag och Vampyren drog en Ming i E-tuna, innan Gay anslöt senare för att göra oss sällskap på ett biobesök.
    Vantage point fick äran att bli sedd av oss - och den äran var ett nöje. Filmen var grym! Eller...rent underhållningsmässigt så var den väldigt bra. Smart, fartfylld, spännande och visuellt häftig. Själva intrigen kan jag väl å andra sidan ha några invändningar emot - men just den här kvällen ville jag bara bli underhållen. Något jag också blev.

PS. För att förtydliga så kan jag nämna att Jag-älskar-att-sitta-helt-ensam-på-mitt-rum-och-titta-på-fotboll-fast-jag-redan-vet-hur-matchen-slutar-mannen inte var med under gårdagskvällen.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ming och bio, jag saknade min inbjudan ^^

2008-03-05 @ 09:42:23
URL: http://m0e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0