Splending

Egentligen har jag inte tid. Jag har fullt upp med att leva.
    Men okej, en kortis.

Det var jag, Gay och Vampyren. Tillsammans tog vi tåget till Sveriges huvudstad. Där handlade vi.

Det var meningen att jag skulle handla två par jeans och ett par skor - men facit blev istället tre par jeans och fyra par skor. Bara sådär. Plötsligt händer det.
    Resultatet av våran celebrityspotting blev väldigt bra. Vi såg två A-kändisar. Först Fredrik Federley på Kungsörs tågstation (på väg till Stockholm) - och sedan KBK's lagkapten med respektive. Fantastiskt.
    Nu väntar nya äventyr med Riddarna. Kan bli Lotus, kan bli Harrys, men framförallt - det kan bli bäst.

PS. Jag-älskar-mat-mannen ville inte följa med till huvudstaden. Anledning? " - Jag ska äta."

    

Kommentarer
Postat av: Emma

4 par skor, du kan vara min nya idol..

2008-03-23 @ 02:31:47
URL: http://m0e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0