Tillbaka till verkligheten

Vi repade med Döskalle-bandet idag. Egentligen var jag inte sugen, för jag tycker att bandets konstnärliga ambitioner har svalnat på sistone. Men "Bosse" hade skrivit in en ny låt som han ville repa in, och eftersom att jag var på bra humör så gick jag med på det.
     Det var en vacker ute-dag också. Till min vana trogen så underhöll jag mig med att sjunga låtar. Jag kan säga som så att jag har ett antal mästerverk som ligger och väntar på dig, A... 

PS. Jag måste ha världen bästa jobb. Inte nog med att barnen berömmer mitt skägg (!), de kommenterar även mina låtar med omdömen som: "Vilken fin låt, Jonatan!", eller: "Vad fint du sjunger, Jonatan."
     ...och vi vet ju alla hur ärliga barn är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0