Veckans frisyr

Sommarfrisyren 2007 står på tur - och det är fritt fram att dregla av åtrå.

image183

             


Så här tänkte jag: Efter att ha klippt av morotshåret så var det bara att låta håret växa. Fram mot våren kortade jag åter hjässan - men inte i samma omfattning. Jag sparade nämligen på polisongerna och luggen, och lät resten bli lite kortare, något som jag blev fruktansvärt nöjd med.
    På sommaren hade jag sedan fått till frisyren som jag strävat efter. Långt hår - med längre lugg och sidor. 
    Denna frisyr är tveklöst bland det bästa jag visat upp i modern tid - och fan vet om jag inte ska satsa på något liknande till kommande sommar. Fast då med långt hår rakt över. Inga krussiduller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0