Veckans frisyr

Sommaren är över - hösten -07 har gjort sitt intåg. Det långa håret är borta - det korta har gjort sitt intåg.


image198

        


Så här tänkte jag:  Hösten hade kommit - och jag tog det sorgliga beslutet att klippa av de långa fina blonda lockarna som jag sparat så länge.
     En första klippning skedde i augusti, men där togs det inte bort så mycket. Mer en finputsning, Framåt oktober-november däremot - då blev det kort.
     Egentligen är det en ganska casual look. Men jag blev extremt nöjd ändå.
     Folk har delade åsikter om mitt hår. Vissa menar på att jag ser betydligt mycket äldre ut som korthårig, medan andra hävdar att jag ser ut som en liten pojke. Personligen skulle jag vilja gå på det första alternativet, men jag vet inte. Det pendlar, beroende på hur jag mår för tillfället.
     Men skit i det nu! Håret var kort och jag gillade det. Jag brukar förresten gilla alla radikala förändringar med mitt hår, på ett sätt, även om det handlar om en förändring till det sämre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0