Veckans frisyr

Vi hoppar inte så långt fram sedan sist.
     Bara någon månad, faktiskt.


image205

  


Så här tänktre jag:  Ja, håret hade ju inte växt så mycket. Men tillräckligt, för att jag inte skulle vara tillfreds. Jag kände för att göra någonting...ja, någonting - och resultatet blev att jag gjorde något jag egentligen har svårt för.
      Jag kortade ner sidorna.
      Alltså, håret där uppe och på luggen fick vara kvar - medan sidpartierna blev nästintill snaggade. Jag tog en risk, eftersom att jag ansåg att det skulle bli antingen ganska bögigt eller också ganska "pott-frilligt". Men - jag blev nöjd.
      Vampyren liknade min frisyr med sångarens i Maroon 5 - vilket är lite roligt, eftersom jag tidigare dissat dennes huvudbonad. Men - som sagt, jag var nöjd.
      Nu blev ju inte denna frisyr så långvarig, eftersom mitt hår växer snabbare än maskrosor i juni. Men det var kul så länge det varade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0