Bevis #1

Stiffa det lilla ollonet kom nyss och väckte mig - precis när jag sov som allra bäst. Han ville ha mitt kubb-spel.
     Efter det kunde jag inte somna om.
     Kan jag väl lika gärna lägga upp bevismaterial nummer 1, angående mitt uppdrag i Spelet. Det är från imorse vid frukosten. En temacka och ett glas juice.
     
image271
 
Det är inte den bästa bilden, men så bra det kan bli med min mobilkamera. Den sucks.
      Jag bad Dora att ta en bild på mig på rasten när jag drack kaffe - men särringen lyckades bara ta vita bilder på fyra försök. Lunchen glömde jag att fota - men hey, I'm doing this for real.

Kommentarer
Postat av: S

Själv sitter jag och planerar mina stötar in i minsta detalj!

2008-05-21 @ 15:34:34
Postat av: P

jag funderar över vilket märke jag ska köra på? och om jag kanske ska betala en extra slant för bra kvalité? fast jag menar, jag behöver väl inte oroa mig för läckage!? ehh...suck hela min manlighet is going down the drain...

2008-05-21 @ 16:16:54
Postat av: C

Jag frös om P**** och om mina fötter på jobbet, när det blåste idag!

2008-05-21 @ 17:00:27
Postat av: Emma

Söta ni är :)

2008-05-21 @ 17:28:00
URL: http://m0e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0