Blä...

Facebook kom, och Facebook försvann. I alla fall för mig.
     Jag är aldrig inne där längre, knappt - men av någon anledning loggade jag in idag för att "kika runt lite".
     Det första jag möttes av var en hög av förfrågningar om att gå med i olika sidor och forum och föreningar. Ignore, ignore, ignore - men i den här högen så fanns det också nyheter från en "sexy vrs. cute"-grej som jag gick med i för hundra år sedan. Där såg jag att jag var 100% Cute - det vill säga, jag hade bara fått "Cute"-klickningar.
     "Ovanligt", tänkte jag, och gick in på skiten för att kolla upp vilka som klickat på mig. Det visade sig att det två personer. Två hanar. Av namnen att döma så var de ifrån Sydamerika.
     Jepp, I'm chick-magnet...
     Suck. Vad var det du sa igår i bilen, Stiffa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0