Cow-turn

Jaha... Södra vann mot ÖSK Ungdom. 2-0. Fy fan vad dåliga Örebro var. Brutalt jävla dåliga. Arboga också.
      Vi hade lätt slagit båda lagen idag. Utan tvekan. Vissa av dem är ju inte ens fotbollsspelare. Jag förstår inte.
      Efter första matchen skrev jag: "Södra åker ur trean. Kom ihåg vart ni hörde det först!". Nu måste jag dessvärre ändra mig. 
      Södra åker inte ur trean. Kom ihåg vart ni hörde det först!

MEN DET ÄR BARA FÖR ATT ÅRETS DIVISION 3 ÄR FÖR JÄVLA PISS-KATASTROFAL-DÅLIG!!!!!!!!!!

Kul ändå att Greken scorade. Han var duktig idag. Jag kan sakna honom ibland.

Kan bli tidigt i sängs ikväll, känns det som.
      Men först måste jag göra mina 460 armhävningar. Bara så att du vet, Bot-mannen.


       

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev det någon Kaffe på matchen?

2008-05-24 @ 00:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0