Deluxe: Á la carte, de moi vien

Det är dags för ett nytt recept ifrån den kuldinariska skattkistan som jag besitter på.
     Få, om ens någon, kan som jag. Men här ger jag er i alla fall en ärlig chans till att få avnjuta en smakfylld orgasm.
     Ni har redan fått ta del av hemligheten bakom mina hackade korvar. Nu är det dags för nästa rätt.

Smaklig måltid!

Fiskpinnar och makaroner


image281


Tillagning:
1. Sätt på stekpannan på högsta värmen. Tillsätt rikligt med margarin. Sänk värmen till hälften. Lägg i 6 fiskpinnar.

2. Låt dem stå i ca 3 minuter. Vänd på dem! Låt dem stå i ca 5 minuter. Vänd på dem!

3. Sätt på en kastrull med vatten. Låt det koka upp - och häll i 2 dl makaroner. Använd snabbmakaroner som bara behöver kokas i 3 minuter!

4. Vänd på fiskpinnarna med jämna mellanrum. Bränn dem inte! När makaronerna dragit sig åt ena sidan av kastrullen är de färdiga. Häll de i en sink. Tillsätt majonäs på makaronerna och rör om. Tillsätt rikligt med majonäs på fiskpinnarna. Typ två tjocka streck på varje fiskpinne.

5. Lägg upp fiskpinnarna och makaronerna separat på en fin tallrik. Låt inte fiskpinnarna och makaronerna beblanda sig med varandra! Häll upp ett glas mjölk. Njut i ca 15 minuter.


Kommentarer
Postat av: S

Vilken måltid!

2008-05-27 @ 09:59:56
Postat av: P

bra jobbat Steffo..

2008-05-27 @ 15:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0