Det var den helgen, det...

Snart 34 timmar sedan sist - men hey...det har varit helg.
      ...och fullt upp.

Om vi börjar med Sala-matchen.
     Vi fucking vann. Med 5 fucking 0. Så jävla underbart.
     Från bänken fick jag se en första halvlek som bestod av 88% KBK-innehav. Vi ägde - om än inte fullt ut. Blondie Bubble Boy gjorde ettan, och Blondie Bubble Boy gjorde tvåan. Han var bra.
     Pakanen Sr. chippade sedan in 3-0 innan halvtid - och då kändes det klart.
     Jag kom in sista halvtimmen på vänsterbacken. Vet inte om det var mitt inhopp som gjorde att det blev lite oroligt där ett tag - eller om det var en tillfällighet. Jag hoppas på det senare alternativet.
     Borken nickade in fyran, och Bot-mannen avslutade matchen med att nicka in femman. Gõtt.
     Tord var grym. Bot-mannen var grym. Jumpaläraren var grym. Fjutten var grym. Blondie Bubble Boy var grym. Resten var bra.
     Varnad igen - men det var för KBK's bästa. Det säger alla. Utom Bot-mannen.

Därefter firades segern hemma hos Bläckfisken - där jag och Vampyren sedan sov kvar över natten. CJ var också med så klart, medan Jag-älskar-mat-mannen inte hade några pengar. Så han satt hem och skalade banan.
     Blev som vanligt en rolig kväll på Lotus. Städat och bra. Inga Stubben-scener, om man säger så...

En vanlijmunks-frukost och Transporter 2 senare så for jag hem - för att direkt åka iväg till Munktorp och bevaka damtrean. Som vanligt otroligt roligt.
     Annars...är det inte så....mycket..mer...väl?
     Nej.

image270

Kommentarer
Postat av: Morgan

Är det en liten boobgrab jag ser?;)

2008-05-19 @ 08:32:44
Postat av: jone

I'll take every chance I got...

2008-05-19 @ 14:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0