Första veckan av The Game

Ja, Spelet skördade sina offer under den gångna veckan. En av dem var jag, som därmed fick bota 200 spänn.
     Mitt uppdrag att dricka all dryck med sugrör under fem dagar flöt på prickfritt, ända tills jag i lördags förmiddag gjorde det förbjudna. Jag halsade en Coca Cola!
     Stiffa sa: "Vad fan gör du?". "Det är bra för halsen", svarade jag som trodde att hans reaktion kom för det faktum att jag drack en Cola kockan halv tio på morgonen.
     "Jaha, så det är värt 200 spänn för det?", undrade Stiffa. Jag slog mig i pannan (en klassiker, jag vet) och förbannade mig själv. Stiffa skrattade.
     Så jag klarade inte det skitlätta uppdraget, och även CJ och Vampyren blev tvungna att kasta in handduken - vilket betyder 500 spänn i Halmstads-kassan redan första veckan. Illa. Eller bra?
      Ikväll rullar tärningen igen. Känns som att det här kan bli en betydligt värre vecka.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0