Herre min körrs!

Alright, det kommer att bli en buissy helg.

     Tydligen är det bara jag som kommer att jobba med sport på tidningen i helgen - och då blir det fotboll x 4, folkrace och rally-sm för min del.

     Japp. Folkrace och rally. L-L-Like a glove.

Ikväll åker jag till Arboga och kollar på Södra mot ÖSK Ungdom. Kan bli en bra match.
Imorgon åker jag till Norsabanan och kollar på folkrace. Kan bli...annorlunda.
På söndagkväll åker jag till Köping och kollar på Forsbys damer. Kan bli...kul.
     Däremellan får jag ringa på Munktorps damer, Köping FF (suck), och på Rally-SM.
    
Som Lennart sa: "Det är bara att sänka ner huvudet och köra".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0