Jag skall älska dig i nöd och lust

Man är verkligen fotbollsskadad. 17 års sparkande på en boll har givit vissa men för livet, vilket blev extra tydligt idag.
      Jag valde att stå vid sidan av idag på fotbollsträningen på grund av min onda hals - och trots att jag tränat nästintill varje dag sedan november förra året så kände jag ändå ett sådant enormt sug efter att sparka på lädret tillsammans med de andra flickorna i laget. Det var nästan så att jag kände skuld gentemot mig själv för att jag inte tränade idag. På den nivån är det.
       Hur fan ska jag någonsin kunna sluta med den här sporten?

Kommentarer
Postat av: C

Bli erbjuden 500 000:- rena kronor? Ja-, eller nej?

2008-05-26 @ 20:03:03
Postat av: jone

Nej.

2008-05-26 @ 21:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0