Kaffesvettningar

Ja...jag är nog lite risig ändå. Allra helst på morgonen. Halsen känns som en ond lussebullsdeg och kroppen är inte helt intakt. Får se vad det blir av det.

Fick lite cred av tränaren idag i tidningen. Jag var en av de få som kom undan en dålig insats.

     Kul - inte ofta jag nämns in public (förutom när jag själv har jobbat på tidningen).

Annars går det fortsatt fint med "uppdraget".
     Dock börjar det, efter en dag, bli jävligt drygt med det där satans sugröret. Jag glömde det på dagens träning - så det blev ett vattenfritt pass för mig.
     Men jag ska inte klaga. Jag njuter gott åt CJ och Bläckfiskens dagar i det fria/instängda.
     Sedan tror jag att Vampyren börjar få kalla fötter inför nummerraggingen. Eller? Jag vet i alla fall att Jag-älskar-chilikrydda-mannen fick det jobbigt med sitt uppdrag idag när han "chitchttade" med en kär gammal vän...
 

        

Kommentarer
Postat av: S

Hah, Jag skrattar denna utmaning rätt i ansiktet!

2008-05-22 @ 22:22:37
Postat av: C

Jag är en ärlig man och kan härmed bekräfta och erkänna mitt dåd. Jag har misslyckats med mitt uppdrag p.g.a. diverse anledningar, och ska betala mitt straff! :) //C

2008-05-22 @ 22:25:57
Postat av: jone

klirr!!!

2008-05-22 @ 22:39:35
Postat av: Morgan

Men Calle då... Du av alla!

2008-05-22 @ 22:48:49
Postat av: Emma

Det är här man får uppdateringarna ;)

2008-05-22 @ 23:00:50
URL: http://m0e.blogg.se
Postat av: P

kalle balle fy fan!

2008-05-23 @ 14:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0