Scary shit

Jag hade en äcklig dröm inatt.
     Det var en stor jävla björn på baksidan av vårat hus. En riktigt jävla stor björn. Jag blev alldeles till mig av skräckblandad förtjusning. Det var ju häftigt att se en björn! I Kungsör! I våran trädgård! Men det var samtidigt läskigt eftersom björnar är renodlade mördarmaskiner.
     Farsan tog dock det hela med en nypa salt och sa " - Det där var en liten jävel." Han var inte lika kaxig när björnen fick syn på oss och gick till anfall - även fast vi var inomhus. Jag kände mig ganska trygg däremot  - ända tills björnen fick upp dörren! Det var jag som hade glömt att låsa. Inte fan trodde jag att björnen kunde öppna dörrhelvetet.
     Jag tog min mor, som var seg som fan, och sprang iväg. Björnen följde efter och var mig hack i hälarna. Jag fick då den smarta idén att vända mig om och springa mot björnen, för att sedan hoppa över den.
     Hur det gick vet jag inte - för då vaknade jag.

Björnar är det värsta jag vet.
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0