This just in...

Aj som fan, dagboken.
    Natten var brutal mot mig då ryggen känns som ett W. Det känns som att jag sovit raklång över en liten stubbe. Inte bra.
    En annan sak, dagboken, som är inte så bra är vi förlorade b-fajen mot Köping. Vi lirade dåligt och missade där vi inte fick missa. Jag lirade dåligt. Inte bra.
    En tredje sak som inte är så bra, dagboken, är att det inte finns någon mat hemma. Jag är ju som bekant herre över mitt eget hus just nu, och har varit så sedan i torsdags, och nu börjar det sina i skafferiet.
    Jag ser dock fram emot att gå och handla imorgon. Äntligen kan jag införskaffa precis det jag vill ha hemma. Det kommer att bli roligt.
     Så här roligt blir det, dagboken:

image257

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0