Vänta bara...

Jag läste idag om Caroline Winberg, en av Sveriges högst betalda fotomodeller.
      Hon upptäcktes vid 15 års ålder av en äldre man på Stockholms T-bana. Vid Östermalmstorgs station. " - Jag hade blå träningsoverall och var på väg till fotbollsträning. Jag tränade med Djurgården, men var ingen blivande stjärna.", säger hon.
      Idag är Caroline Winberg 22 år. Hon bor i en 160 kvm stor lägenhet i det världsberömda New York-kvarteret Soho, med utsikt över Hudsonfloden - plus att hon har en egen privatchaufför som kör henne till flygplatsen varje gång hon ska resa iväg på jobb eller ledighet.
      22 år - som mig.
      I'm right behind you, darling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0