Victory!!!!

9-1!!!!! Vilken jordskredsseger!
     Det var väl egentligen inget snack om saken. Bot-mannen satte ribban genom sitt 1-0-mål tidigt i matchen - och därefter rann det bara på. K-L-A-S-S-K-I-L-L-N-A-D. Så att säga...
     Alla var bra - men allra bäst var Tord och Fjutten. Tord sprang, Tord passade, Tord tacklade, Tord sköt, Tord vann. Men lugn, Bot-mannen - du förtjänade ditt pris som matchens lirare. Fjutten menade på att han inte rörde bollen i matchen - men det gjorde du. Suveränt jävla bra också.
     För egen del så blev det en tragedi. Kom in sista 25 minuterna och tilldelades en sanslöst felaktig varning - och därmed missar jag lördagens derbyt på Vargheden mot Kolsva. Det känns för jävla ruttet. De som eventuellt tror att jag njuter av att samla ihop varningar, de är åt helvete ute och cyklar. Jag vill spela alla matcher. Egentligen borde jag inte ha varit med alls idag på grund av min onda hals (det känns som att jag sväljer en hel melon - varje gång jag sväljer!!!) - men avskyn över att behöva stå vid sidan om om titta på fick mig att bortse från det. Inte så smart kanske, men väl värt det. Trots att jag nu är avstängd. Men jag tar det en kväll som denna.
     Hallstahammar kryssade mot Surahammar - och därmed har vi ett 8 poängs försprång i toppen. Mumma...

Kommentarer
Postat av: Morgan

7 poängs försprång...

2008-05-29 @ 08:55:29
Postat av: Anonym

of course...

2008-05-30 @ 00:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0