Bra, men även lite anus...

Jag är ett känslomässigt vrak.
     Jag sov inte många timmar inatt. Sängarna på det här jävla hostlet är under all kritik. De knarrar och ryggen formas som ett U. Inatt sov vi dessutom med 5 andra pojkar - så det var men knuten näve som jag tog mig an natten. Plus att jag frös.
     Jag tog det idiotiska beslutet att sova med endast ett örngott som täcke, vilket skulle visa bli kallt. Eftersom att jag låg på överslaf ville jag heller inte gå ner och hämta täcket, då knarrandet från sängen skulle väcka hela jävla rummet.
     Med andra ord - jag sov ikke bra.
     Idag har Vampyren och Mr.Tequila fortsatt sin jobbvandring. Det gick bra, vad jag har förstått. Kanske att jag får se mina vänner stå och servera pizza på Peppe's pizzeria? Eller kanske att jag får se Vampyren på klädaffären Pepper? Eller också kan det bli Manpower. Det sista verkar mest troligt. Men jag hoppas på Peppe's - och lite rabatt på pizzorna.
     Det snöar ute.
     ...och imorgon är vi hemlösa igen, då alla rum är uppbokade på Gjestehuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0