En helt vanlig måndag i Bergen

Idag var dagen då jag för första gången på denna resa lämnades ensam med mina egna tankar.
      Hilke och Kari var på jobbet och plugget  - och Vampyren och Mr.Tequila gav sig ut på stan för att fixa jobb. Därmed var jag hemmafru - med allt vad det innebär.
      Jag har diskat, puffat till kuddar, rättat till sladdar, plockat smuts från golvet, fixat och donat och donat pch fixat. Dock blev det ganska snart rätt ensamt, där jag satt med biografin över Jenna Jamesons liv. Men det var helt okå. I will do fine.

Hur gick det då för mina gutter?
       Jävligt bra. Med lite tur kan det lösa sig inom några dagar.
       Någon som har hört talas om Manpower?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0