En lugn och fin kväll...

Vi hade myskväll igår. Typ.
     Vi skulle kolla på Traitor, och först var det Nelson och Krackow som joinade oss. Sedan raggade Nelson upp två brudar, en från England och en, vad jag vill tro var, fransyska eller ryss. Därefter kom Butter, men han stannade inte så länge, följt av Super-Hilke. Sist, men inte minst, kom Dino. En ny kille i rummet från Brasilien.
     Så där satt vi nio personer i mörkret och hade det...trivsamt.
     Efter filmen spelade vi Bullshit med Super-Hilke, Nelson och Dino. Krackow ville inte vara med, men han smög ändå runt i kulisserna med en tandpetare i käften. Vi tror att han rensade kylskået på alla left-overs som blivt kvar.
     Det var också trevligt - och än trevligare blev det efter att jag kläckt ur mig kvällens kommentar.
- The winner have to cook middag...
     Efter det var jag tyst.

Idag flyttar vi, jag, till ett fyrabädds-rum igen. De andra jobbar ju så jag måste flytta alla jävla saker. Första gången jag får kånka på Kaggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0