Ensam på ett vandrarhem

"Jag vet så lite. Nästan ingenting. Ändå känns det som att jag vet allt.
Jag behöver inte titta dig i ögonen för att få de svar jag vill ha. Det känns i luften. Det står i stjärnorna.
Jag har klättrat så högt upp. Frågan är om jag klättrat tillräckligt högt för att fallet ska krossa mig? Ett brustet hjärta är mer än två lyckliga hjärtan. Det är tusentals bitar mer.
Jag börjar tro att det inte finns någon början eller slut. Bara en kyss som lovade mer än den kunde ge.
Min hud spricker, och jag tror att jag vet varför. Jag kan inte vara utan dig. Men jag får inte vara med dig.
Jag tänker; finns det någon kvar när jag kommer hem? Har det någonsin funnits någon där hemma? Kommer det någonsin att finnas någon?
Har du torkat dina läppar?
Jag blir galen av vår kärlek som aldrig kan dö - men inte heller leva.
Jag vet nästan ingenting. Ändå vet jag allt.
Men det är som Jocke Berg sjunger:
Tänk om jag har fel?
Jag kan ha fel."

Kommentarer
Postat av: Morgan

WTF... inte igen... jag sa ju det!!!!!!

2008-11-24 @ 21:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0